هیئت ثارالله

هیئت ثارالله
طبقه بندی موضوعی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 صدایی از فراسوی زمان خورشید وجودمان را چون آتش زیرخاکستر دوباره افروخت “هل من ناصر ینصرنی” از آن پس هرگاه به هر سویی که چشم گشودیم کربلا بود…

 

هیئت ثارالله در سال 1390 به همت عده ای از جوانان تاسیس گردید، این هیئت با برپایی مجالس هفتگی مدیحه سرایی تعداد زیادی از جوانان این دیار را به خود جذب کرده تا آنجا که اکثریت نیروی فعال هیئت را جوانان تشکیل می دهند.

گفتنی است خادمین هیئت از بدو تاسیس که 5 سال از آن می گذرد تا کنون با وجود تلاشهای پیگیر و مجدانه به علت کمبود بودجه و امکانات نتوانسته اند مکانی مناسب که شایسته برپایی مراسمات هیئت باشد را تهیه نمایند. با توجه به استقبال گسترده و بی نظیر عاشقان اهل بیت (ع) از مراسمات هیئت خادمین ثارالله به ناچار با نصب داربست در محوطه های باز و یا با استفاده از پارکینگ منازل مسکونی مجالس خود را بر پا داشته اند.

لذا به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای خدمت به شما عاشقان عاشورایی و با توجه به افزایش روز افزون حلقه یاران احساس ضرورت احداث یک مکان مناسب برای حسینیه، ما را بر آن داشت تا نسبت به جمع آوری نذورات و کمک های نقدی شما برای احداث این بنا اقدام کنیم.

بی شک هدایای شما حتی اگر سکه ای باشد صدقه ای جاریه است و خیر و برکت آن که وعده های الهی است شامل دنیا و آخرت شما خواهد شد انشاء الله.

هیئت شماره حساب خاصی برای دریافت کمک مالی شما عزیزان ندارد لطفا برای پرداخت کمک ها نذورات خود با شماره های زیر تماس بگیرید 

09357039476

09314370660

آدرس:تهران لویزان شهرک شهید فلاحی خیابان نشاط کوچه نشاط نهم حسینیه ثارالله

اجرتان با سالار شهیدان سیدالشهدا (ع)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.